Aydankaya oyleyse kesin kizdir:)) 21.haftadayiz ve daha yeni ogrenebildik
Hanim efendi bagdas kurarak duruyordu hep:)) 13,haftada bizede kiza benziyor dedi doktorumuz beklemek zorunda kaldik
Erkekler genelde dhaa erken gosteriyor.gecen haftada ayrintilida bakan doktor kiz dedi :) insalah hayirli ugurlu evlat olsunlar😍😍