Kızlar slm 🙋🏼♀️ Devlet hast.gidiyorum ama bana uygun tarihe ultrason randevusu bulamadım.kadın doğum hast. Sen gel aradan yardımcı olmaya calışacagım olamayadabilirim şeklinde randevusuz cağırıldım.ama zaten bu yoğunluk ve devlet hst.oldugu için uzun uzun bakmıyorlardır bi de böyle çok mu özensiz olur bilemedim gideniniz var mı? özelde ya da görüntüleme merkezinde falan yaptıranınız ya da? Fiyatlar falan ne oluyor, okuyorum burdan da ne kadar pahalı yaaa🥺