Sen1meleksin Secil_46 cok normal canım benim 6. Ayda cıktı ufaktan bende düşünürdüm kilosumu az siye ama alakası olmuyor şuandada aman aman büyük bi karnım yok mesela 35 haftalığız kilosuda önde bebeğimin. O yüzden kafanıza takmayın.
Kubra-kurt-aksoy Secil_46 çok normal bence benim de 22.haftadan sonra çıkmaya başladı. Şuan 24.haftam ben söylemesem kimse bilmez hamile olduğumu 😅 zaten kış bol şeyler de giyince belli olmuyor benim ki
Su123 Secil_46 benim arkadaşım 9 aylıkken doğuma gitti doktor inanmadı onun hamile olduğunu asla göbeği çıkmadı dümdüz karnı vardı ultrasyondan bakınca bebeği görmüştü hiç unutmam onu
H-Tass Ben de 19. Haftadayım şişkinlik gibi bir göbüş bar sadece dışardan anlaşılmıyor henüz, bunu kafana takma karın büyüklüğümve de küçüklüğü önemli değil