Eagil Benim evim.en ust kat sicak.oluyor ama.yinede ilk zamanlar tek kat uzun kollu ayakli pijama uzerinide muslin ortuyle orterim diye dusunuyorum.
HicranKzn 10 lu 5 ki hastane çıkışı 7-8 normal takım aldım. Hepsi uzun kollu ince. 20 sinde kızımla alışverişe çıkıp almayı düşünüyorum🤗🤗🌸🌺