Can-Sel benim 37 haftalıkken erken geldi oyuzden hiç bişey almaya fırsatım olmadı hastaneye giderken:)) herşeyimi sonra getirttim :)) zaten hastane küçük bı paket veriyor bez ıslak mendil vs hasta bezi de veriyorlar size gayet memnun kaldım sonrasında da doktorum geldi yanıma çok ilgiliydi yani zaten hastanede ogün hemşireler hep ziyaretime geldi normal oldu mu diye çok direttim çünkü sabah 6 da başlamıştı sancılarım 4 de doğdu oğlum :) şimdi tekrar hamileyim ve gitmeyi düşünüyorum ama doktorum medicanaya gitti onu bırakmak istemiyorum çok yüksek olsada fiyatları çünkü onun yerinde başkası olsa beni sezeryana kesin almıştı imza bile atıldı yine de engel oldu