Biz bugün Çatı muayenesi ve alttan muayene olduk doktor açılma yok dedi,kızlar o an doktoruma sormayı unuttum çatın normal sadece hafif bir çıkıntı var dedi o ne demek istedi anlamadım belki burda bilenleriniz çıkar🙄 sizin bu muayeneden sonra deneyimleriniz neler oldu? Kaçıncı haftadan sonra açılmanız başladı? 😑 Biz 38+1 hala bekliyoruz işte😅