Hamileyim-mutluyum Kızlar 26.haftada genital bölgede ağrı olması normal mi yaşayan var mı bu durumu 2-3 gündür aşağı kısımda ağrı var yürürken yataktaa sala sola dönerken
Ayseege6156 Hamileyim-mutluyum bu bende 28 de başladı doktorum biraz erken başladığını söylemişti canım şuan 36 ya geldik sayılır hala aynı daha da ağırlaşıyor bu zamana kadar biley olmadı ama magosit kullanıyorum bu rahatlatıyor bi doktoruna danış istersen 🤗🌸
Eflalhuma Hamileyim-mutluyum aynı sorun bndede war 3 gebeliğim 27 hafta oldu 26 da başladı hiç yürüyemiyorum bnde daha şimdiden böyleyse napcaz bilmem
Hamileyim-mutluyum Ayseege6156 kontrole gidince soracağım canım tehlikeli bir durum mu peki kontrolü beklemeli miyim yoksa gitmem gerekir mi
Hamileyim-mutluyum Eflalhuma Evet ya şimdiden böyleyse ileri ki haftalarda napcaz gittikçe ağırlaşıyoruz Allah yardımcımız olsun
Ayseege6156 Hamileyim-mutluyum ben az önce bi yorum daha yaptım ama sildim karıştı yorumlar 😅 hayır korkma korkulacak biley değil bebek büyüdükçe baskı yapıyor özellikle ayakları aşşağıdaysa daha çok ağrı yapıyor panşk olma yani her hamilenin sıklıkla yaşadığı bşr durum 🤗🌸
Ayseege6156 Hamileyim-mutluyum nedemek eğer kendi yaşadığım yada bildiğim birşeyse mutlaka yardımcı olmak isterim içiniz rahat olsun kontrole gidince doktorunuza söyleyin size magnezyum yazsın çok iyi geliyor ağrıya kramplara 👍🏻🌸
Hamileyim-mutluyum Ayseege6156 Tamam canım söylerim hafif hafif kramplarda başladı zaten bacaklarda magnezyum almam lazım zaten sağol