Merhaba hanimlar
4+3 günlük hamileyim cok erken farkettim o zaman kan degerim 33.21 cikmisti
Günler e böldük kan verdim hep bugün kü kan değerim şöyle
731.87000 miu
Pregesteron değerim.ise hamile kalmadan önce 8000 di simdi 11.200000
Doktorum da en az 700 görmem gerekiyor demişti.
Keseyi en erken ya da en geç kaçıncı haftada gördünüz.Kalp atışı olsun keseden sonra o da belli olur mu.boyle tatlı sitres im oluyor. Çok şükür şimdilik yolunda gidiyor.dis gebelik olmadığını gormek için haftaya tekrar cuma gibi gidicem kontrole.
Acaba erken mi haftaya.forumda bazı hanımlar in paylaşımını okuyodum kese görünmeyince doktor olumsuz şeyler söylüyor diye üzülüyorlardı.
Bu arada beslenme olarak ne onerirsiniz bebeğe yarayan yiyecek içecek öneri almak istiyorum .