Kızlar selam, ben 36 haftalık hamileyim ve son bir haftadır nasıl tarif etsem bilmiyorum ama, topuklarım sürekli sızlıyor. Her oturmamda yükseğe kaldırıyorum. Ama özellikle ayaklarımı geriye doğru gerdiğimde topuklarımın arkası sancıyor. Yaşayan ya da çözümünü bilen var mı? Netten baktım ama tam bir bilgi bulamadım. Topuk dikeni belirtisi de değil ne olduğunu anlayamadım.