Arkadaşlar bi sorum olucak ben kıymayı hep kasaptan alırdım üstünde hiç tarih yazmadıgı için donduruya koyup bi kaç ay boyunca almasamda yerdim güvenerek. Eşim bimden kıyma aldı direk buzluğa koydum hastalığımdan dolayı yapmayı unuttum 15 gün geçmiş ama dondurucudan hiç çıkartmamıştım hamileyim ne yapmam gerekiyo kızartsam sorun olurmu acaba zehirler mi