Kubraaaaaaae 16 haftalık hamileyim cips yiyorum aşırı ama korkuyorum da zararlı endişe ediyorum . Sizde bu durumu yaşıyor musunuz
Nurcaa Kubraaaaaaae normal insana bile zararlı gebelikte de zararlı ama bende arada yiyorum napim 🙄 ama çok arada 5 ayda 2 kere yemişimdir 🤓
seyhanmiray18 Kubraaaaaaae bende yiyorum haftada 2 paket cok asiri degl ama napalim doktora sormaya korkuyorum yeme dicek dye:)
Asenadgdvrn80 Kubraaaaaaae nasıl canınız istiyor diyeceğim ama 😁 kimisinin iştahı açılıyor 😁 afiyet olsun ye bişey olmaz
dilasrgzl Çok canım isterse bir iki tane atıyorum ağzıma nefsimi köreltmek için onun dışında yememeye çalışıyorum.