ZeyHus33 Normal dogum yapacam gibi gözüküyor kızlar bir aksilik cıkmaz ise bişi olursada evimiz yakın Kızlar smdi bebek cantasını hazırlıyorum 1 tane 10 lu takım koydum hastane cıkısı 1 tane normal takım koyuyorum 2 emzik 1 minik biberon 5 tane agız mendili 1 tane carsaf 1 tane battaniye 1 tane hazır kundak 7 8 tane bebek bezi 1 paket ıslak mendil yani başka bişi koymam gerekiyormu bu benm 2 inci ama ne koydummu unuttum
Sen1meleksin ZeyHus33 canım sade ve güzel olmuş bence cok şey koyup kullanmayan o kadar cok kişi var ki sadece çorap koy 1-2 sonra mama koy sütün hemen gelmesse biberon koymuşsun ya o yüzden dikkatimi cekti
Sen1meleksin ZeyHus33 sizin doğum yaptıgını hastane nasıl olur bilmem ama kuzenim demişti bende 1 battaniye 1 kundak koycam demiştim ekstra 1 daha koy bebeğin altına koymaya yumuşak olsun diye. Bebeği koydukları şeyi görünce acıdım resmen demişti ne olur ne olmaz canım ben 3 yaptım orayı sonra pusette aldınız mı acaba?
ZeyHus33 Ogrtmnanne2 ben koydum lazm olur DİE emzirdikten sonra denemeyi düsünüyorm nolur nolmas DİE yanımda bulunduruyorm
ZeyHus33 Sen1meleksin aynn haklısın ama mamayı hemen almak istemiyorum mamyı hastanenin dışında marketler fln olur temz ve taze almak mantıklı alıp 1 2 ay bekletmek olmas o yüzden öyle düsündüm aynn az ve öz koymak istedim sonucta corona var temz dyl heryer bazıları diyor süt sagma makinası ı götür ama eger normale 1 günlük icin dogru bulmuyorum eve geldmmi kullanırım öyle düsündüm evde yakın 1 2 saatlik dyl eksik olursa esim getirir smdik bunları koymayı tercih ettim 🥰🙏
Sen1meleksin ZeyHus33 aynen mantıklı ben o süreyi hiç düşünmedim yarın gidiyon gibime geldi😂😂bende almadım daha o yüzden. Ay evet birsürü şey götüren insanlar var tabi mesafede önemli belki benimde evime hastane arabayla 10 dk yürüyerek 20 dkda orda oluyoruz. Bendeaz özkoydum
istanbul3434 ZeyHus33 müslin bez lazim olabilir, agiz mendili, corap, yedek eldiven, bir de kusar eder diye 1 alt ust ve atlet yedek koy bence fazladan.
Sen1meleksin ZeyHus33 benimki büyükmüş 35+3😃bende hazırladımda kendiminki kaldı pijama takımı falan alcam. Bide bezi kaldı bebeğin hangisinden alaam diye kararsızım siz ne aldınız ben slepy düşündüm ama
ZeyHus33 Sen1meleksin valla daha almadım bende ama bugun trend yolda geziyordum baby turco marka var 2 3 numara 21 tanesi 10 TL bak bir
ZeyHus33 Sen1meleksin bide bide yeni dogan Jenny bebym bebek bezi 40lı 15 TL benim kızım suan 1 buxuk yasında ben dogdugundan beri mavisini kullanıyorum bimden alıyorum hep
ZeyHus33 Sen1meleksin aynn bak bir ama Jenny baby daha iyi ben kızımda onu kullandım hep hala kullanıyorum oglumda onu alacam ve uygun
Sen1meleksin ZeyHus33 tmm canım teşekkür ederim hem yara falan etmemesi sızdırmaması hemde uygun olması aradığımız deneyşm bakalım hangisinde memnun kalırsam