Eessrra Kur’an-ı Kerim’i bir isim koyma kitabı olarak görmemek gerekiyor aslında. insanların malesef anladığı bu. Kur’an büyük mesajımız bizim. içinde buradaki ve ahiretteki hayatımıza dair yapmamız gereken ve kaçınmamız gereken onca mesaj var. içinde bela da geçiyor, ceza da, ödül de mükafat da. Yani işin özü Kur’an’da geçmesi şart değil. anlamı güzel olsun yeterli. güzelden kasıt da ileride oluşacak kişilik ve karakteriyle paralel olması açısından.. ✌🏼