Kızlar 1 buçuk hafta önce kanama geçirdim progestan kullanıyorum sabah akşam. Kesenin dışında kanama var bebeğin kalp atışı var 8+4 olduk. Ama hala geçmeyen kahverengi akıntı var doktor vajinal ultrasonla baktığında geçen hafta yerleşme kanaması demişti neden bitmiyor başına gelen var mı 😔😔🤷🏻♀️🤷🏻♀️