Benim ikinci gebeliğim 10 haftalık hamileyim cokta zayıfımdır ama karnım cıkmadı bulantılarım olmasa hamile oldugumu bile unutucam ilk hamileliğimde karnım 9. Haftada cıkmıstı hatta bi ağırlık bile hissediyodum karnımda ama bunda hiç bişey hissedemiyorum normal mi acaba