Pamugunannesi1 6+5 haftalığım doktorum bugün kan ve idrar tetkikleri yaptı ne için yapılıyor anneler bilgi verir misiniz 😌
Mucize23 Pamugunannesi1 herhangi bir eksiklik veya enfeksiyon riskin varsa ona karşı tebdir almak amacli kuzum
Ates21 Pamugunannesi1 canım her anne adayinda o kan testleri yapılıyor sonucuna bakılıyor doktor folik asit verir eksik olan değerlerine göre vitamin yazar
Sedaerhan Pamugunannesi1 her ay benden de istiyor doktor idrar kan değerlere bakıyorlar demir eksik mi vitamin eksik mi iltihap var mı diye
Sedaerhan Pamugunannesi1 ilk başta upuzun liste verdi bana kandan idrardan bakılcak degerlerine diye ona göre ilaça başlıyor
Pamugunannesi1 Mucize23 Teşekkür ederim canım merak ettim çünkü baya verdim kan yarın tok karnına bir daha vericem inşallah iyi çıkar B12 eksikliğim var iğne vuruluyorum
Pamugunannesi1 Ates21 folik asit verdi onları kullandım canım b12 eksikliğim çok aşırı fazlaydı onu da vuruluyorum haftada 1 kere inşallah değerlerim iyidir
Pamugunannesi1 Mucize23 İdrar yollarında biraz enfeksiyon çıktı onun için ilaç yazdı kanımda problem yokmuş dışarı laboratuvara gönderilenlerin sonucunu yarın mesaj atıcam doktora sonuçları için onlar da inşallah temiz çıkar 5 tüp kanım gitti kan kalmadım bende 😒