Kızlar bugün nst için doktora gitmiştim düzenli sancılarım çıktı 40-60 arasında doktor açıklığa baktı 1 cm yeni yeni başlıyor Doğum süreci sancım artınca hastaneye gelirsin dedi tecrübeli olanlar bu süreçte ne yapmalıyım evde sizce ne zaman Doğum olur acaba , heyecanladım🙈