Aliasafmoms Düzce de hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz doğum ücreti vs nedir kızlar paylaşır mısınız
BurcuLice Aliasafmoms Bende az önce aynı postu açtım ben Düzcede yaşıyorum Çağsuya gidiyorum Esma hanıma doğum ücreti 3000 tl olmuş geçen sene 2.350 tlymiş burdan öyle dediler ben gidip sormadım daha
Bkorta Aliasafmoms ben düzcedeydim istanbula taşındım 6aylık şu an da. Çağsuda ayten valadova var muhteşeeeemmm bir doktor mutlaka tavsiye ederim. Onun doğumuma giremeyeceği için çok üzgünüm. Ama istanbulda da iyi bir doktor buldum çok şükür kendime
Aliasafmoms BurcuLice evet ben de Çağsuya gidiyorum normal ve sezeryan ikiside 3bin tl. Düzceli de varmış forumda şükür 😂
Sessiz81 Aliasafmoms ☺️☺️ Ben Düzce devlet hastanesını önermiyorum araştırma hastanesine gıdıyorum. Çokta memnunun tavsiye ediyorum
BurcuLice Sessiz81 galiba bende son aylarıma doğru araştırmaya geçicem eşim orayı istiyor özele para vermemek için endişeliyim bende hangi doktora gidiyorsunuz peki
BurcuLice Sessiz81 bütün doktorlar iyi diyorsunuz bilmiyorum endişeliyim ben bakalım ilerleyen zamanda ne olacak sağolun
BurcuLice Mahirissmoms Evet memnunum veriyordur muhakkak ben almadım numarasını cuma gittiğimde alırım belki