Kızlarcok garip hissediyorum suan 37 haftalıgım
31haftalık kontrolde kafası büyük denildi tekrardan ayrıntılı ultrasona girdim kafa yapısı büyük genetik dedi doktor bacak boyu benek gelişiminde sıkıntı yok denildi
Geçenhaftaya kadarda bi sıkıntı yoktu kafa yapıso bacak boyu gelişimi önden gidiyordu
bu hafta doktor bacak boyu fl 34 haftalık cıktı dedi ama bu haftaya kadar böyle birşeyle karsılasmadım ayrıntılı ultrasom kagıdına baktım 31haftada tam 31haftayla uyumluydu oysaki
devlet hastanesi olduğu için hep farklı doktorlar denk geliyor asistan doktorlar bakıyor 2 3 haftadır haftaya bakalım ne diyecekler ama ilk defa bu hafta söylendi böyle bi durum 31de ayrıntılıyada girmiştim oysaki hiç bir gerileme yoktu bi anda böyle bişey olabilirmi lütfen yardımcı olun böyle birşey başına gelen oldumu bide oğlum normaldi buda normal gidiyor kafası engel olurmu dedim suaniçin normal doguma uyumlu dedi40.haftada karar veririrz dedi sanki o doktor denk gelecek gibi. Nst de küçük sancılarım da cıktı normal mi bu haftalarda cok uzun oldu hakkınızı helal edin bide 36.haftada 3080 kg olan bebegim 37de 3kg cıktı artık eksı oluyor tabi