Jelibon54 https://imgyukle.com/i/H1TbYS Kızlar 15+4 olduk ultrasonda 16+1 iz cinsiyet için kesin konuşmuyor doktorlar ilk önce kız gibi denildi şimdi kesin bir şey söylemiyorlar bir de siz bakın lütfen 🙏❤️
midekoruyucu Jelibon54 bence kesin çünkü şimdiye oluşması lazımdı burda görüyorum o haftalıkların ultrason fotoğrafını ben burdayım dercesine pipisi var bebeklerin 🤭😂 Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 😍🤲🏼
Jelibon54 Emel38 burnu beni benden aldı daha şimdiden aşık oldum çocuğuma resmen teşekkür ederiz teyzesi 🙏❤️