Yeliz_98 Aynı haftadayız bebeğimin biri başını dönmüş aşağı da inmiş hafif açık pembe kanama ile gittim doktora ultrasonda gördük çok korktum çünkü çok çok erken sancı baskı da hissediyordum 3 gün hastanede yattım bebek yukarı çıktı çok şükür Allah’ıma 🤲🏻 İlaç vitamin serumlarla düşük iğneleri filan geri dönmüş eve geldim şimdi istirahat ediyorum evde doktorum çok küçük çok dikkat et hatta wc dışında kalkma dinlen dedi bence sende yat dinlen canım 🤲🏻