Melisaaa16 muayene 200 lira , doğum bizim pembemavide oldu toplam 6300 lira verdik , bunun 2500 lirası Neriman hanım a aitti . Gerisi de hastane ve covid testleri
yalnız Doğumda daha iyi anladım Neriman hanım gerçekten dört dörtlük bir insan , doktorlarından pek çok kişi memnun olabilir ama doğumu atlatmış biri olarak kesinlikle çok memnun kaldım