-Ozge- Kızlar 7 gün gecikme sonucunda adet oldum bu ay ovulasyon testini denemek istiyorum önereceğiniz bir marka varmı bu test ile hamile kalanınız?
Rbkny -Ozge- instagram kullanıyorsanız eger ebru hanımı öneririm bir Gebenin günlüğü 5 kere denedim farklı bir takiple olmadı ama ebru hanımla ilk takipte tuttu cok şükür 🙏🏻
3458 -Ozge- bende forma sormuştum bır Gebenın günlüğünden aldım 3gun içinde elıme ulaşmıştı ınstgramdan mesaj kısmından sorduğunuz da sizle ılgılenıyor
afrasil -Ozge- laboquick marka bence hem kullanımı rahat hemde uygum instagramdakiler çok pahalı . Pko falam yoksa tercih edebilirsin
-Ozge- Rbkny testlerin fotoğrafını gönderip takibini ebru hanımmı yapıyor ilk kez deneyeceğim bir bilgim yok oyüzden
Hatice35 Bittercikolataa bende 1,5 sene çocuğum olmadı ilk defa lapaquıck marka kullandım ve o ay hamile kaldım gerçekten çok güzel sonuç veriyor 👍
mrrrv11 -Ozge- Laboquick n11 fen sipariş vermiştim 24 tane toplu alımda uyguna geliyordu yaptığım ilk ay tuttu tavsiye ederim doğru sonuçlar veriyor ve bozuk testle hiç karşılaşmamıştım
Bittercikolataa -Ozge- İçerisinde kaç tane var canim? Ben adetim bittikten 1 gun sonra başladım hemen işimi şansa bırakmak istemedim normalde 14.gun biliyordum 8.9 günde gördüm yumurtlama yi
Sevcancls -Ozge- Bende ebru abladan aldım bir gebenin günlüğü sayfasından onunla hamile kaldım hemde pco vardı ikizlerim olacak
-Ozge- Sevcancls laboquick markayı aldım onunla başlayacağım bekarlığımdan beri ikiz bebek hayalim var inşallah banada nasip olur🤲🏻 Sizde sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Sevcancls -Ozge- İnşallah ben çok dua ettim allahım nolur hayırlısıyla bana ikiz evlat nasip et diye doktordan önce ben tahmin etmiştim doktorum bile şok oldu doğru olduğunu görünce