somurtkankedi Canım bende 6 haftalıkken gittim sadece kese gözüktü 1 hafta sonra bebek gözüktü. Haftaya gittiğimde de kalp atışını duyarız dedi doktor
Minemine Birde benim 6 haftalık iken bişey yoktu kese falan seninki 4 hafta normal yani gorunmemesi bence en iyi sonucu kan testi belirleyecektir