acemianne1 Selamlarrr 💐 bazıları aserilen şeylere göre bebeklerinin cinsiyetlerini tahmin ediyorlarmış. Böyle birşey var mı denk gelen merak ettim. ☺️
Gulsen4224 acemianne1 herkesin bünyesi ile alakalı aşermeler farklı anneye bağlı oluyor ekşi tatlı bende tuttu ama tam tersi olan anneler de var cnm🌸
cloverart acemianne1 inanın tatlının şerbetini içmek istiyorum öyle böyle değil 😅 kızım olacak ekşi şeyleri normalde çok severdim ama hamilelikte hiç aram yok🙄
archmom acemianne1 canım ben full eksi yedim bebeğim kız olacak . Arkadasımda eksi yiyor sürekli ama onunki erkek . Alakası yok 😄
mrsbiyolog Deli ekşi şeyler yedim ve yiyiyorum. Ye ekşiyi çıkar ayşeyi derler ama benim oğlum olacak🤗 sanırım babası gibi tatlıdan nefret eden bir oğlan olacam😂😂