byz33 Kızlar merhaba.. 16 ocakta tüp bebek transferim yapıldı. (2 tane 5.gün embriyosu). 27 ocakta değerim 300 çıktı, 29 ocakta 441 çıktı. Artış %60 bile değil. Çok korkuyorm bu durumu yaşayanınız var mı :( cevaplarınızı bekliyorumm :(
[silindi] byz33 benimde tam iki kayı değildi fakat şuan 19 haftayım korkmayın bende geç döllenme olmuştu o yüzden öyle demişti. Çok fazla stres yapmayın ne gelirsede allahtan inşallah gönlündeki olur 🙏
byz33 [silindi] doktorum %60 civarı artış bekleriz dedi ama %47 benim artışım 48 saatte. Tatmin edici sayılabilir dedi ama bu cevaplar beni tatmin etmedi rahatlatmadı hiç. Aşırı stres yaptım
[silindi] byz33 tatmin edici dediyse iyidir hiç takılma sres yapma rahatlat kendini sonuçta şüphe yok yani kötü bişeu denilmemiş sonuçta kendini yıpratma lütfen