zynn35 ay inşallah bende çatlatma iğnesi oldum ve bekliyorum geçen ayda kimyasal yaşadım çarşamba test yaptım negatif çıktı çok gerildim adet günüm pazar ama inşallah vardır birbirimize dua edelim kızlar hepimiz aynı şeyi bekliyoruz rabbim isteyen herkese tez zamanda nasip etsin 🤲