Krizantem_ Busra066 Ben haziran da doğum yapacağım için kısa kollu aldım sizin ne zaman doğum mevsimine uygun alabilirsiniz
Hicranyigit Busra066 ben 3 gün sonra yapicam doğum bitane uzun kollu penye tarzı diz altı gecelik aldım bitane de kısa kollu diz alti aldım. 2 de pijama takımı gerek duyarsam pijama takımlarını kullanicsmy ilk gecelikleri mi giyicem. Zaten hastaneler sıcak ve sezeryandan sonra çok terliyorsun
ecembugra53 Busra066 Kasım da Doğum yaptım hastane cok sıcaktı kısa kol giydin valla yanıyordu hastanede 🤩🤦🏼♀️
okroya 1 ay önce yaptım doğumu lcw dan hamile geceliği aldım 30₺ keşke ⅔ tane daha alsaymışım valla büyük kolaylık yanlardan çıtçıtlı hemen emzirme işlemi yapabiliyosunhz kolayca kısa kollu dizlere kadardı boyuda