Yagmursimsek94 Selam kızlar Hangi folik asiti kullanıyorsunuz ? Elenetal i yutamadıgım icin folidays e gectim ama hangisi iyi bilemedim 🤷🏻♀️
Tevhide001 Yagmursimsek94 Hamile kalmadan 3 ay öncesinden başlamıştım kullanmaya. Hamile kalınca doktorum imom Omega ya başlattı. İçinde folik asit dahil birçok vitamin ve mineral var. Şuan 35+2 haftalık hamileyim hala kullanıyorum.
acemianne1 Yagmursimsek94 diolfol kullanıyorum unuttum valla ne zamana kadar kullan dediğini 3.aya kadar mi dedi yoksa 3.ay bitimine kadar mi dedi hatirlayamiyorum
Yagmursimsek94 İyi bir sürü marka varmıs :) bende en iyisi elenetal zannetmistim yutamadıgım icin vicdanım sızlamıstı Tesekkürler hepinizee 🧡