Kızlar selamlar, 30+4 haftadayiz normalde bebeğim geceleri daha sakin gündüzleri hareketli. İki gün önce muayenede herşey yolundaydı. Fakat dün aksamdan beri neredeyse hic hissetmedim bir kac tekme dışında. Son kontrolde bebek dönmüştü. Kahvaltımı yaptım meyve falan yedim hala hareket yok. Sadece karnıma hafifçe bastirdigim zaman refleks gibi küçük bi tepki veriyor. Yurtdisindayim burada hafta sonu ebe dr bulma şansım yok. Zaten her istedigimizde gidemiyoruz. Kabul etmiyorlar TR deki gibi. Ara ara azalma olabileceğini biliyorum ama biraz fazla hareketsiz sanki. Siz de durumlar nasıl var mi boyle bi iki gün hareketsizlik sonrası normale dönen ya da hareket ediyor ama hissetmiyor olabilir miyim?