Kızlar benim sürekli belim ve kasıklarım ağrıyor ilk gebeligimde hic olmamis ti boyle ne otururken rahat edebiliyorum ne yatarken 33 hafta 4 gunlugum suan doktora gittigimde agrilarim oldugunu soyledim ultrasonla bakti birde kalsiyum yazdi ama halen devam ediyor bu sefer gittigimde tekrar soyleyecegim erken dogum riskim olabilir mi varmi boyle birsey yasayan tedirginim