Havva1995 Anneler gebelikte pizza hamburger cigköfte jelibon yediniz mi lütfen canınız çekmesin 7 haftalık gebeyim zarar olur mu 😔 bebişlerinizi çok öptüm 💋🥰👶🏻🙈
serenty_123 Havva1995 Ben yedim pizzayı dondurulmuş aldım iyice pişirip yedim çiğ köfteyi de çok aserdim sadece 2 tane yedim çokta sağlıklı değil tabiki hep yemedikce sorun olmaz diye düşünüyorum
neslikay Havva1995 yedik tabi ki 😊 maksat ölçülü olmak burda . El yapımı pizza yapabilirsiniz çiğ köfte zaten bulgurdan 😊 yani herşeyin ölçüsü olsun yeter
Berilsu Havva1995 daha dun aksam canim cekti hamburger vala deli gibi yedim 😁😁 bisey olmaz herhalde hergun yemiyoruz.sonucta
hanibazen hanibazen pizzaya sucuk sosis salam istemedim ama. mantar peynir biber zeytin öyleydi sanırım. hamburgeri de mayonezsiz yemiştim
acemianne1 hanibazen hanibazen aynen ben de böyle yaptım kesti o isteği 🥰 ketçap mayonez siz olunca sosis salam siz vejeteryan pizza yedik valla ya
bus91 Havva1995 ben yıyorum canım. Saydığın hepsini sadece hamburger evde yapıyorum bı sorun olmadı şükür 25 haftalığım
pinar92_ Havva1995 19.haftmdayım ben yedimm tüm saydıklarınızı 😀 ölçülü ve sık sık yemedikten sonra (o da kilo alımı için) bi sıkıntı olmaz yiyebilirsiniz canınızın istediği her şeyi🤤
34_21_23 Havva1995 valla yiyorum napiyim insanız hastada değiliz o kadar pimpirikli olmak istemiyorum.
acemianne1 hanibazen doktor bana çikolatada kafein var düşüğü tetikleyenler arasında çok yemeseniz iyi olur demişti bu arada
hanibazen Havva1995 vallahi zaten iştahım yeni yeni açılmaya başladı hiçbişey yiyemiyodum başta açılmışken yiyim dedim geçen gün canım çekince 😅