Bizim kız sinyal vermeye başladı.
Akşam 7 gibi kahve rengi leke geldi. Doktorumu aradım. Sancın yoksa sorun değil dedi. Pazar mutlaka gel dedi.
Artık sancım da var ama olabildiğince bu süreci evde geçirmeyi düşünüyorum. Hatta sancılar akşam 9 gibi başladı.
Dualarınızda bana da yer verirseniz sevinirim 😊