Son 2-3 gündür günlük pedimden fazlası ıslatan bi akıntı oluyor. Sabahları pijamam hafif nemli uyanıyorum suyum gelse anlarım çünkü gece çok fazla uyanıyorum varmı benim gibi yaşayanlar 39. Haftama girdim pazartesi kontrole gideceğim çevremdeki arkadaşlar idrardır diyor ama idrarımı kaçırmadım hiç