Kızlar bugün 8 hafta olduk. 6+3 de kesemizi gördük 7+5de tekrar gittik kalp atışını duyamadı doktorumuz ve amniyon sıvın olusmamış dedi. Haftaya yeniden gideceğim sizce amniyon sıvışı oluşmadan bebek olurmu ki. ? Bu amniyon sıvısını arttırmak icin ne yapmalıyım ??