tly Canım bende bugün sipariş verdim n11den bekliyorum bakalim. Cok istiyordum görüntü olarak çok şık duruyor kullanışlı da oluyor. Bide cocuklarin hepsi beşikte yatmayi sevmiyor istemiyorlar bi zaman sonra o yüzden sepet besik tarzi almani öneririm ben. Diğer türlü çocuk yatmayinca bi yere kaldiramiyorsun mobilyalari. Benim ayriyetten park yatağım var onu düşünüyorum büyüyünce de park yataklarda yer kaplamiyor