Minikmucize9191 Arkadaşa 6+6yım şuan 6+2den beri tırnak ucu kadar kahverengi lekem oluyor gün içinde iki defa falan farkediyorum. Doktor progestan yazdı ancak için rahat değil 5 gündür halen devam ediyor ve az midem bulanıyordu öncesinde şuan o da yok hiç :/
r-prenses Minikmucize9191 benim progestan içmeme rağmen 8.haftaya kdr devam etti sonra geçti hapıda bıraktım
Minikmucize9191 irorkay doktor progestan yazdı zaten onu kullanıyorum ancak değişen bir şey yok ondan tedirginim
Minikmucize9191 r-prenses ne kadar süre devam etti sizin leke? Benim çok az ve sıvı şeklinde oluyor genelde
elcn4139 Minikmucize9191 bisey olmaz canim. benim kananmam vardi daha coktu progestan kullandimm. ve her zaman mide bulantisi olcak diye bisey yok
Minikmucize9191 elcn4139 biranda kaybolup leke de olunca işte insan tedirgin oluyor canım. Sizin ne kadar sürmüştü
42m Minikmucize9191 merhabalar canım ben de 6+2 deyim on gündür yaklaşık devam ediyor kahverengi lekelenmem doktorum kese yanında minik kanama alanı var dedi 200 ml progestan kullanıyorum gece yatarken agızdan iki gündür baya azaldı şükür sol tarafıma yatıyorum bol bol su içiyorum Allah yardımcımız olsun 😌
Minikmucize9191 42m ben de 200mg kullanıyorum sabah akşam 5 gündür devam ediyor doktor kanama alanından bahsetmedi ama tedirgin oluyor insan. Ağrın falan oluyor mu canım
Minigimyolda Minikmucize9191 sizi çok iyi anlıyorum ben progestanda kullandım prolutonda yaptryrm hastanede de yattım 10+5 e kadar geldik böyle böyle çok şükür gelişmeye devam ediyor doktorum korkma dedi içini ferah tutmaya çalış birşey olmaz Allah’ın izniyle
42m Minikmucize9191 benimde günde bir kez dedi ama ben lekenin çok geldiği zamanlar iki kez kullandım sabah akşam ☺️ Bide sol tarafıma yattığım da gerçekten lekenın azaldığını farkettim sende bi dene istersen ya belki faydası olur inşallah ☺️ Yemek yapmak icin bide namaz icin kalkıyorum onun dışında yatıyorum iki saatten fazla ayakta kaldığımda sol kasığım da batma şeklinde ağrı oluyor sonra geciyor bide hapsurduğum da sızı giriyor aniden onun dışında agrım sızım yok şükür ya😌 en son 4+6 da kesemizi gördük İkü hafta sonra gelin dedi Çarşamba günü gideceğiz insallah kalp atışını duysam çok rahatlayacağım 😌
merweeilbey1 Minikmucize9191 canım onda bişey yok ki o kahverengi kan eski kanmış ben 11.jaftadan 20.haftaya kadar devam etti progestan kullandım 4 kutu hem o içerde kalırsa enfeksiyon yapıyormuş akması iyi bişey yani koyu renkli siyah veya kırmızı dan kork acil şifalar rabbim yardımcın olsun 🤲🏻
Tugcekkkkk Minikmucize9191 bende kanama 10 haftaya kadar sürdü. Doktorunuza danışın verdiği ilaçları kullanın sizinki de geçer inşallah