Burcuaakyool Bende Sultangazide oturuyorum. Şuan 36+4 üm geçen haftaya kadar hep Esenler Medipole gittim doğumu da orada düşünüyordum ama ne zaman ki kontrol için gittiğimde 2 kez dir muayene ücreti vermediğim için kontrol muayenesinde insan yerine koymadılar hiç doğru düzgün ilgilenmeyip sürekli laf soktular. Bebeğimle kendisini kıyaslayan dengesiz doktor olur mu ya gece şiddetli karın ağrım vardı gittim hastaneye acaba bebek eşinden mi ayrıldı diye. Bebeğime bişey olduysa diye geldim diyorum bana da bişey olabilir bende ölebilirim ne garantisi var diyor gerizekalı ya sinir oluyorum aklıma geldikçe. Buz gibi soğudum oradan o yüzden doğumu orada yapacaktım vazgeçtim. Geçen hafta ilk olarak Başakşehir Çam ve Sakura Şehir hastanesine gittim. Çokta hoşuma gitti çok disiplinli muntazam çalışıyorlar her yer pürü pak tertemiz. Doktor da devlet haatanesi olmasına rağmen çok tatlı dilliydi bana haftaya bir daha gel dedi. Ve 37 haftadan sonra randevu almaya gerek yokmuş istediğiniz zaman gidip muayene olabiliyormuşsunuz. Ayrıca herkes kendi özel odasında doğum yapıyor. En baştan yatışınız o odaya yapılıyor, yatak çatal a çevriliyor sonra her yer temizlenip tekrar odanız da yatıp oradan taburcu oluyorsunuz. Çok güzel bir uygulama ben doğumuda Allah izin verirse orada yapacağım.