Burcuaakyool bende İstanbuldayım gittiğim hastane fiyatları zamlandırdı ve ben bu dönemde o kadar parayı veremem, daha hayırlı bir işte kullanırım diye devlete geçtim. Çok da memnunum özel hastaneye bin basar,ilgi alaka vs. Çok iyi. Başakşehir çam ve sakura şehir Hastanesi’ne gidiyorum ben. Odalar tek kişilik dün hemşireye sordum. Yepyeni kocaman bir hastane. Bir düşün derim