MehZey MihricanA tamam yazarım mutlaka 😊 benim kanamam kesildi bi günü ertesi gün tekrar devam etti 🤦🏻♀️
Sonsuzguc Ben normal zamandada her banyoya girdigmde abdest alıyorum canım sende al birsey olmaz her yıkanmanda tekrarla insan kendini iyi hissediyor banyodan abdest alıp cıkınca ben hep ferahlams hissettigim icin sürekli gusul alıyorum 😍
MehZey MihricanA kanaman nasıl senin benim ki jel gibi geliyor bazen kahve gibi gelmeyen nişanım geliyor diyorum 😃
MihricanA MehZey Sezaryen oldum ben sarımsı geliyor bazen yoğunlaşıyor kahve jel kivaminda dedigin gibi. Lavabodayken pıhtı düşüyor bikac defadir
mmek_2014 Hemen kesilmez canım gelmeye devam eder. Sezaryenda öyle oluyor ara ara kesilip tekrar geliyor.
Zynpk MehZey bnm de oyle oldu ilk cok kanamn oldu sonra kesildi bitti sandm…sonra baslayi yine tam 40 oldugum gun tamamen bitti leke vs..kanaman yoktu ama leke devametti 40ngun
kbrMEVA MehZey canım ben iki ay olmuştum mesela 5 gün kanamam oluyordu iki gün olmuyordu bir hafta oluyordu bir gün olmuyordu ama olmadığım zamanlar duş alıp abdest alıyordum yinede devamı gelir yani yavaş yavas
ece_2206 MihricanA ben dün sordum tanıdığımız birine 40ın çıkınca ibadetlerine devam edebilirsin demişti ama görüş farklılığı var mı bu konuda bilmiyorum 🤷♂️
huzur- Taze-anne Kanaması tamamen bittiği an abdestini alabilir ne gerek var 40 gün beklemesine niye ibadetinden geri kalsın