Merhaba arkadaşlar. Kan pıhtılaşmasından dolayı 3 düşük yaşadım şu an kan sulandırıcı ilaç kullanıyorum 19 haftalık olduk doktorumdan kısmen memnunum ama değiştirmek istiyorum. Tansiyonum da var Gebze’ de önerebileceğiniz doktor var mı? Amanullah Bey’e gitmeyi düşünüyorum. Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim..