BarBeyzazer ben anlamıyorum sanırım ne zaman hissedeceğim ikizlerimi üzülüyorum haftaya randevum var ama acaba bir aksilik mi var diye düşünüyorum 😞
deletedmom351 BarBeyzazer Aksilik yoktur kötü düşünme zamanı artık bugün yarın hissedersin inşallah. Çoğu hamile 20. Haftadan sonra hissediyor
Ireem20 BarBeyzazer Benim doktorum ilk gebelikte 24. haftayı bulabiliyor demişti bende 23. haftamda hissetmiştim 😊
Melek12 BarBeyzazer BarBeyzazer canım erken bır ıkı hafta daha bekle bebişin tekmelerını atmayı baslar
Adakus BarBeyzazer hayır canım öyle düşünme stres altına koyma bebeğini ilk gebelikte 20 hafta dan aonra hissedilir o zaten tepreniyor sen bilmiyorsun ve kemikleri sertleşince zaten duzene girer ben 25 haftaya giriyorum nerdeyse benimki bi haftadır düzenli tekmeliyor üzülme 🦋
SenaBilgin Canım bende 20. Haftadan sonra hissettim bu aralar hissedersin damar atar gibi oluyo başta zaten