Pamugunannesi1 [url=https://hizliresim.com/nGZuQ6][img]https://i.hizliresim.com/nGZuQ6.jpg[/img][/url] 6+2 olarak kontrole gittik bugün meğerse bizim minnak 6+5 mişşşş 😍
Deletedmom27 Pamugunannesi1 en son gittiğimde böyleydi tipini yediğim😍 haftaya detaylı var hayırlı haber alırım inşallah🌿
irorkay babyberry yok hayır olmadı zaten bu fotoda arkası dönük kafası yan herhalde 🤣🤣 çok hareketliydi doktor hiç söylemedi sanırım bir sonrakinde olur 🙏
babyberry irorkay bizim de 12+5 te yüz üstü uzanmış zıplıyordu doktorum emin olamadı ve 16.haftayı bekleyelim dedi genelde 12.haftada öğrenenler oluyor insan bi merak ediyor ama sağlıklı olsunlar da😌
irorkay babyberry aynen aynen ben de şu an diğer muayeneyi beklıyorum çünkü bu aylarda yanılma olurmuş
irorkay Gulsen4224 canım göstermedi henüzzz :) çok hareketliydi çünkü burada da sanırım arkası dönük 🤣🙊
34_21_23 [url=https://hizliresim.com/wTk9nF][img]https://i.hizliresim.com/wTk9nF.jpg[/img][/url] Buda benim meleğim 😇
Pamugunannesi1 Dbe24 https://imgyukle.com/ buna gir canım resim yükleye tıkla resim yüklendikten sonra URL’sini kopyala buraya yapıştır 💃🏻
Pamugunannesi1 merveklyc Maşallah 🥰 Göbüşe bakkkk nasıl duruyor ya yerim göbüşünü 😍 Sağlıkla geldin tatlım ❤️🤰🏻