Melikeadiguzell Merhaba hanımlar🤗Ben bebeğim için isimli hastane çıkış seti yaptırmak istiyorum.Güvenebileceğim, kaliteli sayfa var mı ? ( İnstagram ya da İnternet sayfası ) Yaptıranlar var mı acaba ? 😊
HemsireAnne01 Melikeadiguzell ben Kizima nevresim takimi ve 10 lu hastane cikisi yapdirmisdim. Simdi oglumada ayni sekilde yapmayi düsüniyorum. Sayfanin adi UNIQON, instagramdan bakabilirsin. Kumasin kalitesi ve baskisi cok iyi 3 senedir nevresimi kullaniyor kizim ne bi solma nede yazi kayboldu 🙏
mercimeginanne Melikeadiguzell özgüryastık sayfasına yaptırdım. Kıyafetler geldi yumuşacıklar aşık oldum resmen 😍
261018 Melikeadiguzell canım ben instagramda madre bebek sayfasından yaptırdım kumaşı falan çok güzel geldi 150 tlye 10lu yaptırmıştım 4 ay önce sende bi bak istersen modellerine falan
Birmom Melikeadiguzell ben uyguna yaptırdim kaliteside harika instagramda annebebeklereozeltasarimlar sayfasindan yaptırdim cok memnun kaldim
mrsbiyolog Ben Tuğba Kuğu(instagramda) yaptıracağım. Haziranda arkadaşım yaptırmıştı çok güzel ve kaliteli idi.
Melikeadiguzell 261018 Ben de beğendim duruşunu hepsi çok güzeller karar veremiyorum teşekkür ederim🤗
mercimeginanne Melikeadiguzell bn 10lu set, pıtırcık battaniyeli yaptırdım 170₺ idi birde 50₺ ye yastık yaptırdım