Fundogan beni de baya yıprattılar bu konuda, çok garip gelecek kulağa ama ölçtürmeyi bıraktım artık 22 mm’de. Progestan, magnezyum ve sürekli yatış ile devam ediyorum.bir gün 23 mm ölçerler aynı gün zorla öksürtüp 18 derler. Yok dedim ben stresten doğuracağım en son. Çünkü zaten doğum başlarsa durdurmaya çabalıyorlarmış. E be diye zırt pırt alttan ölçtürüp kasayım kendimi dedin. Serklaja da uygun bulunmadım. 1.5 aydır da hastaneye gitmiyorum.28. Haftaya girdik çok şükür. Pazartesi artık bebeği kontrole gideceğim ama yine de ölçtürmeyi düşünmüyorum. Ciğer geliştirici iğneyi konuşacağım.