Sevdeeee kalbini duyana kadar çok stres yapmıştım sanki hep kötü haber alacakmışim gibi ama sonra her gittiğimde doktor şöyle büyüdü böyle büyüdü diye tek tek anlattı bazen saatlerce ağladım sebepsiz bekledi beni doktor muayene için ve şimdi 34. Haftama gireceğim yani hiç boşuna endişe etme bu güzel zamanlarının keyfini çıkar 🙏🙏🙏