Aycha ben 10 sene önce kızımıda o hastanede dogurdum herşeyiyle çok ilgililer sürekli agrım oldugunda serum takıldı doktprum bizzat gelip karnıma bastırıp temizledi hemşirelerle ben çok memnunum suandada cok temiz ilgililer. Ayrıca makinalar son derece iyi ve yeni ilk kızımıda 12 haftalıktan ögrenmiştim cinsiyette. 2 subattada gidip suanki gebeligimi ögrenicem 🙂