ElifLinam evet haftasıyla uyumlu dedi, zaten haftalara göre kilolar her bebekte farklı en alt ve üst sınırlar var ortasında olanlar da normal sayılıyor, size ne dedi doktorunuz? Bir de şöyle gelişimi önemli gelişim geriliği yoksa sorun değil kilonun çok olmasından ziyade gelişiminin normal oluşuna dikkat ediyor benim doktorum. Haftası önemli diyor doğum için, kilosu çok olmasa da haftası yerinde doğması yeterli dedi. Zaten çok iri bebekler genelde şekeri olanlarda çıkıyor dedi