LeylaZehraYagmur Kızım ilk dişini 1 yaşında çıkardı şuan 13 ayı geçti ama 2 inci diş hala çıkmadı başına gelen var mı? Siz bu durumda ne yaptınız?
Serapveminikleri LeylaZehraYagmur normal cnm 🙏kızımda 9 ayda çıkardı ve çok zaman aldı uzamalqri falan bide her bebek aynı sırada çıkarmaz disi cnm 2 inci dış dediğin hangileri oluyro bu ara 🙄
[silindi] LeylaZehraYagmur bir yaşla 13 ay arasında 1 ay var canım cok uzun degil ne güzel işte geç çıkan geç dökülür derler takma kafana çıkar nasıl olsa sen parmağınla baskı yap biraz diş etine eger cıkmakta zorlanıyor bebeğe sıkıntı yapıyorsa
Neslihanbew LeylaZehraYagmur benim değil ama arkadaşımın çocuğu da aynı idi. Hiç bir sorun olmadı doktor da normal demiş. Ama dişleri yavaş yavaş çıkıyor şuan 2 yaşında 15 civarı olması lazım belki bi iki fazladır böyle kalmış aklımda
LeylaZehraYagmur Serapveminikleri ilk alt dişini çıkardı arkasından yandaki şişti ancak 1 aydır çıkmadı o diş çok şükür sorun olmuyor ama neden çıkmaz ki endişeleniyor insan 🙄
Serapveminikleri LeylaZehraYagmur yok yok normal korkma kızım bütün dişleri ciakrdi düşün ama köpek alt fişler en son çıktı 🙄hepsi istediği gibi çıkıyor merak etme cnm 🙏
Seda5892 @LeylaZehraYagmur kısa bi süre sonra onlarda çıkar büyük ihtimalle canım. Benim oğlum peşpeşe çıkardı arkadaşımın bebeği ile aralarında 20 gün falan var onun bebeği ilk dişini 1 2 ay önce çıkardı her bebek farklı yani. Oğlum 17 aylık olacak
LeylaZehraYagmur Seda5892 ilk çocuğumda 10 buçuk aylıkken çıkardı ister istemez insan bi kıyaslamaya giriyor ilki erken çıkardı ikinci niye geç çıkardı diye annelik işte ☺️
LeylaZehraYagmur [silindi] [silindi] ağzına dokunmamdan nefret ediyor zorlamıyorum ama yorumlarınız içimi rahatlattı doktora filan gitmeyi düşünmüştüm ama biraz daha bekleyebilirim sanırım
[silindi] LeylaZehraYagmur acele etme bence de erken çıkan diş iyi olmaz bnm kızımda zor çıkarmıştı hatta diş etine kan toplanmış onun için götürmüştüm doktor içini boşalttı rahatladı cocuk banada elinle baskı yap demişti yarmakta zorlanıyomuş diş etini sende arada kontrol etsen iyi olur hiç mi dokundurmuyo
LeylaZehraYagmur [silindi] dokunuyorum eliyle itiyor beni istemiyor ama canının acımadığına eminim. Sizinde çok zor geçmiş belliki