9Yıl önce oğlumu spinal sezeryanla almıştım kucağıma,çok rahat bi doğum oldu,şükürler olsun sonrasında ağrı yada sanci gibi şeyleri de yaşamadım...ama Bunda yaşında etkili olduğunu düşünüyorum..vücut gençken ağrı eşiği daha yüksek oluyor..26haziranda kızımı alicam kucağıma nasipse onuda spinal sezeryanla alicam kucağıma..yalan değil biraz korkum var,aallah hepimizin yardımcısı olsun🙏🙏😇😇h